Чому не варто бронювати номери в нових готелях

Часто готелі, які тільки-но почали працювати, пропонують туристам так звані промо-тарифи, які дешевше інших аналогічних пропозицій. Чи варто на них погоджуватися? Велике питання. Експерти вважають, що проживання в новому готелі може мати свої недоліки.

Так, в номерах нового готелю може не включатися світло, погано йти вода в душі, а кондиціонери працювати занадто сильно. З дрібних недоробок – відсутність тих чи інших вивісок і табличок, несправна телефонна система, непрацюючі ТБ-кабелі та інше. І це тільки частина проблем.

Коли об’єкт розміщення лише відкривається, найчастіше спа-центри, ресторани і бари ще закриті. За словами Джорджа Тоцці, менеджера нового п’ятизіркового готелю Vilón в Римі, архітектори і дизайнери зазвичай з ентузіазмом працюють над дизайном, але не беруть до уваги такі деталі, як гачки у ванній кімнаті або розетки поруч з ліжком.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ  Чи потрібно залишати чайові в готелі

Крім того, в нових готелях може існувати проблема з персоналом. Десь співробітники не можуть з ходу підібрати необхідний номер для гостя, тому що просто ще не знають весь фонд. В інших місцях, особливо в готелях відомих брендів, працівникам необхідний час, щоб освоїти діючі в мережі стандарти. Крім того, в готелі багато проблем може виникати через недостатню комунікацію персоналу, – адже всі вони тільки недавно познайомилися і ще не встигли спрацюватися.

Фахівці радять мандрівникам приїжджати в готелі через 3-6 місяців після відкриття. На усунення всіх недоліків може піти близько року.